Brenner du for kundeservice og er glad i å snakke med folk?
Søknadsfrist: 05.06.2024
PublisertSist oppdatert
Brenner du for kundeservice og er glad i å snakke med folk?
Utdanningsforbundet
Medlemmene er det aller viktigste for oss i Utdanningsforbundet! For å ivareta dem, ser vi etter deg som har erfaring med kundeservice og ønsker å bidra til at de får den beste opplevelsen i kontakten med oss.
Din oppgave blir å yte god service og rådgivning om forsikring på telefon, e-post og chat, med registrering, endring og oppsigelse av forsikringer. Er du flink til å prate med medlemmene, finne deres behov og sette sammen gode løsninger, ja da leter vi etter deg. Er du i tillegg nysgjerrig, initiativrik og god til å tilegne deg ny kunnskap, er du drømmekandidaten vår!
Seksjon for medlemstilbud jobber med forsikring og medlemsfordeler og skal sikre at alle medlemmer i Utdanningsforbundet opplever merverdi ved medlemskapet. Totalt er vi 20 ansatte i seksjonen, fordelt på fire team.
Fakta om stillingen:
Søknadsfrist: 05.06.2024 Arbeidsgiver: Utdanningsforbundet Sted: Oslo Stillingstittel: Forsikringsrådgiver Heltid / Deltid: Heltid Ansettelsesform: Fast
Arbeidsoppgaver
Du skal svare på forsikrings – og fakturaspørsmål fra medlemmer på innkommende telefon, e-post og chat
Finne medlemmets behov og legge frem tilbud i forhåndsbestilte rådgivningssamtaler
Registrere og oppdatere medlemsinformasjon, bestillinger,- endringer og oppsigelser fra ulike kanaler og systemer
Du vil ha et særlig ansvar for å finne stadig bedre kundeservice-løsninger for medlemmene våre og testing av disse
Være en aktiv deltaker i planlegging og gjennomføring av andre aktiviteter på teamet og seksjonen
Delta i relevante tverrgående prosjekter i seksjonen og organisasjonen
Kvalifikasjoner
Høyere utdanning
Minimum 2-3 års erfaring fra kundeservice, gjerne fra forsikring
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som motiveres av å finne behovet til medlemmet og er genuint interessert i god service! Du må trives med telefon og e-post som kommunikasjonskanaler og ha interesse for nye systemer. Du ser muligheter for forbedring og endring, og deler kunnskapen og erfaring din med resten av teamet. Har du et engasjement for god service og vil videreutvikle dette vil du passe godt inn hos oss!
Vi tilbyr
Grundig opplæring og oppfølging
Uformelt og hyggelig arbeidsmiljø: du får et godt arbeidsmiljø med sosiale aktiviteter, inkludert bedriftslag og trimrom.
Egen tariffavtale og goder: som medarbeider får du i tillegg til ordnede lønns - og arbeidsvilkår, gode pensjons og forsikringsordninger, en god og sunn kantineordning, tid til trening i arbeidstiden og ekstra fri i jul og påske
Fleksibilitet og tillit: vi er en organisasjon som forstår viktigheten av tillit og fleksibilitet
Kontaktperson:
Jenny Fossedal, teamleder, mobil 415 84 542, e-post:jenfos@udf.no
Utdanningsforbundet er Norges nest største fagforbund, med over 190 000 medlemmer fra alle deler av utdanningsfeltet – fra barnehage til universitet og høgskole. Vi skal ivareta medlemmenes interesser når det gjelder lønns- og arbeidsvilkår, og i profesjonsfaglige og utdanningspolitiske spørsmål. Utdanningsforbundet arbeider for at barn, unge og voksne skal få et godt og etisk forsvarlig utdanningstilbud. Utdanningsforbundet er tilsluttet hovedorganisasjonen Unio.
Utdanningsforbundet er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke stillinger uavhengig av alder, funksjonshemming og etnisk bakgrunn.