Ledig stilling:

Brenner du for kundeservice og er glad i å snakke med folk?

Søknadsfrist: 05.06.2024

Brenner du for kundeservice og er glad i å snakke med folk?

Utdanningsforbundet

Medlemmene er det aller viktigste for oss i Utdanningsforbundet! For å ivareta dem, ser vi etter deg som har erfaring med kundeservice og ønsker å bidra til at de får den beste opplevelsen i kontakten med oss.

Din oppgave blir å yte god service og rådgivning om forsikring på telefon, e-post og chat, med registrering, endring og oppsigelse av forsikringer. Er du flink til å prate med medlemmene, finne deres behov og sette sammen gode løsninger, ja da leter vi etter deg. Er du i tillegg nysgjerrig, initiativrik og god til å tilegne deg ny kunnskap, er du drømmekandidaten vår!

Seksjon for medlemstilbud jobber med forsikring og medlemsfordeler og skal sikre at alle medlemmer i Utdanningsforbundet opplever merverdi ved medlemskapet. Totalt er vi 20 ansatte i seksjonen, fordelt på fire team. 

Fakta om stillingen:

Søknadsfrist: 05.06.2024
Arbeidsgiver: Utdanningsforbundet
Sted: Oslo
Stillingstittel:  Forsikringsrådgiver
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast

Arbeidsoppgaver

  • Du skal svare på forsikrings – og fakturaspørsmål fra medlemmer på innkommende telefon, e-post og chat
  • Finne medlemmets behov og legge frem tilbud i forhåndsbestilte rådgivningssamtaler
  • Registrere og oppdatere medlemsinformasjon, bestillinger,- endringer og oppsigelser fra ulike kanaler og systemer
  • Du vil ha et særlig ansvar for å finne stadig bedre kundeservice-løsninger for medlemmene våre og testing av disse
  • Være en aktiv deltaker i planlegging og gjennomføring av andre aktiviteter på teamet og seksjonen
  • Delta i relevante tverrgående prosjekter i seksjonen og organisasjonen

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning
  • Minimum 2-3 års erfaring fra kundeservice, gjerne fra forsikring
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som motiveres av å finne behovet til medlemmet og er genuint interessert i god service! Du må trives med telefon og e-post som kommunikasjonskanaler og ha interesse for nye systemer. Du ser muligheter for forbedring og endring, og deler kunnskapen og erfaring din med resten av teamet. Har du et engasjement for god service og vil videreutvikle dette vil du passe godt inn hos oss! 

Vi tilbyr

  • Grundig opplæring og oppfølging
  • Uformelt og hyggelig arbeidsmiljø: du får et godt arbeidsmiljø med sosiale aktiviteter, inkludert bedriftslag og trimrom.
  • Egen tariffavtale og goder: som medarbeider får du i tillegg til ordnede lønns - og arbeidsvilkår, gode pensjons og forsikringsordninger, en god og sunn kantineordning, tid til trening i arbeidstiden og ekstra fri i jul og påske
  • Fleksibilitet og tillit: vi er en organisasjon som forstår viktigheten av tillit og fleksibilitet

Kontaktperson: 

Jenny Fossedal, teamleder, mobil 415 84 542, e-post:jenfos@udf.no

Søknadsfrist: 05. juni 2024

Søk på stillingen her

Arbeidsgiver: Utdanningsforbundet

Utdanningsforbundet er Norges nest største fagforbund, med over 190 000 medlemmer fra alle deler av utdanningsfeltet – fra barnehage til universitet og høgskole. Vi skal ivareta medlemmenes interesser når det gjelder lønns- og arbeidsvilkår, og i profesjonsfaglige og utdanningspolitiske spørsmål. Utdanningsforbundet arbeider for at barn, unge og voksne skal få et godt og etisk forsvarlig utdanningstilbud. Utdanningsforbundet er tilsluttet hovedorganisasjonen Unio.

Utdanningsforbundet er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke stillinger uavhengig av alder, funksjonshemming og etnisk bakgrunn.

Les mer om ledige stillinger og hvordan det er å jobbe i Utdanningsforbundet.

Powered by Labrador CMS