Ledig stilling:
Brenner du for kundeservice og er glad i å snakke med folk?
Søknadsfrist: 05.06.2024
Brenner du for kundeservice og er glad i å snakke med folk?
Utdanningsforbundet
Medlemmene er det aller viktigste for oss i Utdanningsforbundet! For å ivareta dem, ser vi etter deg som har erfaring med kundeservice og ønsker å bidra til at de får den beste opplevelsen i kontakten med oss.
Din oppgave blir å yte god service og rådgivning om forsikring på telefon, e-post og chat, med registrering, endring og oppsigelse av forsikringer. Er du flink til å prate med medlemmene, finne deres behov og sette sammen gode løsninger, ja da leter vi etter deg. Er du i tillegg nysgjerrig, initiativrik og god til å tilegne deg ny kunnskap, er du drømmekandidaten vår!
Seksjon for medlemstilbud jobber med forsikring og medlemsfordeler og skal sikre at alle medlemmer i Utdanningsforbundet opplever merverdi ved medlemskapet. Totalt er vi 20 ansatte i seksjonen, fordelt på fire team.
Arbeidsoppgaver
- Du skal svare på forsikrings – og fakturaspørsmål fra medlemmer på innkommende telefon, e-post og chat
- Finne medlemmets behov og legge frem tilbud i forhåndsbestilte rådgivningssamtaler
- Registrere og oppdatere medlemsinformasjon, bestillinger,- endringer og oppsigelser fra ulike kanaler og systemer
- Du vil ha et særlig ansvar for å finne stadig bedre kundeservice-løsninger for medlemmene våre og testing av disse
- Være en aktiv deltaker i planlegging og gjennomføring av andre aktiviteter på teamet og seksjonen
- Delta i relevante tverrgående prosjekter i seksjonen og organisasjonen
Kvalifikasjoner
- Høyere utdanning
- Minimum 2-3 års erfaring fra kundeservice, gjerne fra forsikring
- God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som motiveres av å finne behovet til medlemmet og er genuint interessert i god service! Du må trives med telefon og e-post som kommunikasjonskanaler og ha interesse for nye systemer. Du ser muligheter for forbedring og endring, og deler kunnskapen og erfaring din med resten av teamet. Har du et engasjement for god service og vil videreutvikle dette vil du passe godt inn hos oss!
Vi tilbyr
- Grundig opplæring og oppfølging
- Uformelt og hyggelig arbeidsmiljø: du får et godt arbeidsmiljø med sosiale aktiviteter, inkludert bedriftslag og trimrom.
- Egen tariffavtale og goder: som medarbeider får du i tillegg til ordnede lønns - og arbeidsvilkår, gode pensjons og forsikringsordninger, en god og sunn kantineordning, tid til trening i arbeidstiden og ekstra fri i jul og påske
- Fleksibilitet og tillit: vi er en organisasjon som forstår viktigheten av tillit og fleksibilitet
Kontaktperson:
Jenny Fossedal, teamleder, mobil 415 84 542, e-post:jenfos@udf.no